تصاویر دبیرستان صحت function OpenLD() { window.open('LinkDump.php','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

تصاویر دبیرستان صحت
 
تصاویر دبیرستان صحت

(فروشگاه کتاب آنلاین(گلپایگان
 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط محمدرضا حمیدی
چه دلتنگ است این کوچک دلم.....دلتنگ همون دست مهربانی که نوازش گر بچگیم و پشتیبان نوجوونیم بوده و هست!!!دلم برایت تنگ شده بی بی جان!یا فاطمه....راستی سلام...

رفقا یه صحبتی باهاتون دارم....اگه قبولش دارین یه یا علی برام بذارین و واقعا تغییر کنیم....به کسی بر نخوره من خودم رو میگم....بابا خیلی دم از مولا میزنم....فاطمیه که شروع میشه دلم خیلی میگیره....همین امروز که اولین جمعه دهه اول فاطمیه س انتظار ظهور رو داشتم....ولی چیکار واسه آقام کردم؟اینقدر نوشتم و گفتم و شنیدم و گریه کردم کی تو عمل حرفام رو پیاده کردم؟؟؟بابا به چه زبونی بگم؟آقامون یاور میخواد....کلا313 تا....ولی آیا خودمم به جایی رسیدم که لاقل یکیش من باشم....فقط ادعا!!!میگیم در مورد مردم قضاوت نکنید خودمون یه پا قاضی هستیم....میگیم آقامون یاور میخواد خودمون یه پا دجالیم....دم از معصومیت بی بی مون میزنم خودمون یه پا ظالمیم....تا کی؟بلاخره یه جا باید عوض شیم....بابا همه شهدا از یه جایی بلند شدن.....همه علما و فقها و صلحا یه جا یه تلنگر به خودشون زدن و بیدار شدن....خدا کنه ما مثل برسیسات ها نباشیم که یک عمر مستجاب الدعوه بودن و با یه تلنگر شیطان جلوش به زانو در اومدن....وتو سجده به شیطان با حضرت عزرائیل ملاقات کردن.....رفقا خیلی سخت نیس....اینکه غرق گناه شی....میگن یه روز یه بهشتی و یه جهنمی وارد یه مسجد میشن....توش روضه بوده.....وقتی میان بیرون بهشتیه جهنمی شده بود و جهنمیه بهشتی....میدونی چرا؟بهشتیه وقتی گریه مردم مسجد رو میبینه میگه خاک بر سرتون معلوم نیس چکار کردین که اینجوری گریه میکنین......ولی جهنمیه میگه خاک بر سر من اینا با این همه پاکی چجوری گریه میکنن ولی من با این همه گناه چی؟بیاین هممون تلاش کنیم هرچی هستیم بهتر باشیم....در هرجا که هستیم عاشق باشیم....عاشق خدا.....اگه واقعا عاشق خدا باشی،به چیزی که اون خلق کرده هم عشق میورزی....اگه عاشقش باشی عاشقانه باهاش حرف میزنی....عاشقانه به حرفاش گوش میدی....اگه عاشق بی بی فاطمه ایی اگه عاشق آقا امام زمانی اگه عاشق خدایی...بگوبسم الله و شروع کن.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: ketab Pichak :.


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 42299
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ است | طراح : محمدرضا حمیدی